czwartek, 14 listopada 2013

Jak sie ubierać? +jakie kolory fajnie razem wyglądają :3 (bez vip)

Heej!
Dzisiaj pościk, który Kaśka powiedziała że obiecałam xDD Ehh.
Ok. Jak się ubierać? Polecam proste ubrania no i jak już coś extra to dodatki jakieś :)
Troszkę mamy drogo no ale cóż.. ;/ Proponuję rzeczy z "top" są fajne ;)
Dam kilka propozycji :))




2400 sc, niestety ;/ Takie już msp.. ;c





Tu macie z topu wszystko ;)


Tu bardziej delikatnie ;3
Nie daje tak jak wyżej, wszystko z top ^^

No to kolorystyka. Wiem, że są problemy!
Ja mam najczęściej albo niebieski albo szary i biały ;p
Ale mam noffe kololy.

CZERWONY-BIAŁY
CZERWONY-CZARNY
CZERWONY-SZARY
CZERWONY- C. NIEBIESKI (JA NIE LUBIĘ ALE JAK JUŻ TO KOSZULA I DŻINSY.)
POMARAŃCZOWY-FIOLETOWY
POMARAŃCZOWY-ZIELONY
POMARAŃCZOWY-RÓŻOWY
ŻÓŁTY- ZIELONY
ŻÓŁTY-J.NIEBIESKI
ŻÓŁTY-C.NIEBIESKI
ZIELONY-C.ZIELONY
ZIELONY-CZERWONY (JA NIE CIERPIĘ XDD)
ZIELONY-FIOLETOWY
ZIELONY-J.NIEBIESKI
ZIELONY-C.NIEBIESKI
ZIELONY-RÓŻOWY
NIEBIESKI-FIOLETOWY
NIEBIESKI-C.NIEBIESKI
NIEBIESKI-RÓŻOWY
C.NIEBIESKI-FIOLETOWY
C.NIEBIESKI-RÓŻOWY

Uff.. Koniec. Można też po 3 kolory robić, ale to dla mnie najlepiej: czarny, szary, biały :3 Oczywiście każdy kolor jeszcze może być z białym, szarym i czarnym. Jest dużo więcej, ale to by mi zajęło 2 dni XD To tyle :) Nic więcej nie trzeba. Dziękujemy za prawie 300 wyświetleń :)

Pozdrawiam- xWikusiaxX







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz